Gadget Mania

Gila Bukan Sebarangan Tapi Gila Dalam Mencari Informasi

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Gadget Mania

Dec 27, 2008

Blog Adibah Ahmad

Posted by ElectroBuzz

Adibah Ahmad (tak tau samada dipedajal atau apa) yang saya postkan dalam post sebelum ini,
http://isuhangat.blogspot.com/2008/12/minah-ni-hina-islam.html dulu kat friendster sekarang dah buat blog guna blogspot pula.

Samada dia atau siapa yang pedajal dia ni memang kurang ajar. Kalau kat luar negara dah kena halal dah darah dia macam kes karikatur Denmark beberapa tahun lepas pasal blog ni menyamakan menghina Nabi Muhammad SAW dengan cara amat melampau!!! (aku tak sanggup nak taip)

Ada keluar kat Berita TV3 pasal blog celaka ni. Secara logiknya memang dia diperkenakan kalau tidak takkan paparkan no telefon lagi. No telefon yang tersebut adalah milik sebuah syarikat jual kereta mewah di Kuala Lumpur.

MCMC pun tidak boleh buat apa-apa pasal blogspot ni blog mendaftar di luar negara tetapi pihak yang berkenaan tolonglah siasat manusia yang bernama Adibah Ahmad ni. Kalau dia menjadi mangsa harap polis dapat siasat siapa yang perkenakan dia. Mesti boleh trace punya sebab detail pasal Adibah Ahmad dia tahu. Di friendster yang kena ban tu pun ada koleksi gambar peribadi Adibah Ahmad. Mesti seseorang yang mengenali beliau secara rapat. Dari gaya tulisannya menunjukkan penulis blog ini ialah orang Melayu dan mengatakan blognya untuk orang yang open minded, orang kampung pergi tempat lain. Betullah orang Melayu Kristian semakin berani malah ada kata sudah wujud Persatuan melayu Kristian. Malah selalu juga menghantar komen di blog ini. Inilah kesan perpecahan orang Melayu Islam sekarang ni.

Aku mula-mula malas nak dedahkan blog ni sebab takut ada yang terpedaya dengan blog ni, tetapi masa ni setiap orang Islam menggunakan kuasa kita di alam cyber.

Jom FLAG blog celaka ni --> http://adibahahmad.blogspot.com

Lepas tu klik Flag Blog.



Tanda di ruangan hate and violence pun ok dan ikut arahan selanjutnya sehingga submit.



Sumber : isuhangat



UPDATE : Akhirnya Blog ni telah ditutup hasil usaha orang ramai mem'flag' blog ni

0 comments:

Post a Comment